TVN stawia na internet. Rusza z Veedo.pl, nowym serwisem wideo
Pod marką Veedo.pl Grupa TVN w połowie września br. uruchomi nowy portal o charakterze wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serwis postawi na krótkie materiały pokazujące talenty i pomysły ludzi.
Na stronie Veedo.pl znajdą sie zarówno materiały stworzone przez TVN i innych nadawców oraz filmiki pochodzące od użytkowników. W przypadku treści telewizyjnych będą to m.in. materiały z występami uczestników z programów „X Factor” czy „Mam talent!”, które znikły niedawno z YouTube, a także kontent dotyczący show-biznesu czy sportu.
Z kolei filmiki dostarczane przez internautów, pokazywać będą ich talenty, osiągnięcia, pomysły czy porady, a także niezwykłe czy śmieszne wydarzenia. Wszystkie treści od użytkowników będą selekcjonowane przez zespół Veedo.pl. - Nasz serwis wyróżni jakość i wybór treści - mówił niedawno w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN, tłumacząc czym Veedo.pl będzie się różnić od portalu YouTube (przeczytaj cały wywiad).
Na stronie głównej Veedo.pl po lewej będzie spis kategorii tematycznych filmików. Na samej górze znajdą się materiały, których obejrzenie sugerować będzie zespół serwisu, a nieco niżej pojawi się kontent ściśle związany z talentami oraz najpopularniejsze filmiki. Każdy materiał obecny w portalu będzie można oceniać za pomocą siedmiu przycisków, pokazujących różne odczucia (od Moc do Mać!).
Prace nad projektem dział TVN Online prowadził od roku. Start serwisu zaplanowano na połowę września tego roku.
Grupa TVN obecnie ma w swoim portfolio serwis VoD Player.pl, w którym oglądać można głównie programy i seriale z oferty kanałów Grupy TVN oraz innych nadawców. Krótsze materiały wideo pojawiają się zaś w portalach TVN.pl czy TVN24.pl.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w maju br. serwisy Grupy TVN zanotowały 5,48 mln użytkowników i 195,2 mln odsłon ogółem (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: TVN stawia na internet. Rusza z Veedo.pl, nowym serwisem wideo
Czyli to serwis dla gimbazy. To raczej marny target z biznesowego punktu widzenia.