SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN CNBC Biznes mniej popularny od TV Biznes

Z pierwszych udostępnionych danych o oglądalności stacji TVN CNBC Biznes wynika, iż kanał ten cieszy się o 44 proc. mniejszą średnią widownią niż TV Biznes. Jednak stacja biznesowa TVN-u ma także o 44 proc. niższy zasięg techniczny od kanału ekonomicznego Polsatu.

Średnia oglądalność TV Biznes w okresie od 1 do 10 kwietnia br. wyniosła 2581 widzów przy udziale w rynku na poziomie 0,04 proc., zaś TVN CNBC Biznes przyciągało w tym okresie 1451 oglądających, a udział stacji wynosił 0,03 proc. - wynika z analizy przygotowanej dla Wirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research.

Jeszcze większą różnicę widać w zasięgach obu stacji. W analizowanym okresie kanał biznesowy Polsatu przynajmniej przez 1 min. oglądało średnio 520 tys. osób, natomiast w przypadku stacji TVN-u było to 252 tys. widzów.

1.04 - 10.04.2008 Wszyscy 4+


Stacja AMR SHR % RCH (zasięg) RCH % (zasięg)
TVN CNBC Biznes 1451 0,03% 252 432 0,70%
TV Biznes 2581 0,04% 519 533 1,45%


1.04 - 10.04.2008 Kabel-satelita


Stacja AMR SHR % RCH (zasięg) RCH % (zasięg)
TVN CNBC Biznes 1451 0,04% 252 432 1,26%
TV Biznes 2581 0,08% 519 533 2,60%


Jedną z przyczyn różnic w popularności obu stacji jest z pewnością różnica ich zasięgów technicznych. Według danych AGB NMR, w marcu TV Biznes docierało do 33,4 proc. gospodarstw domowych w naszym kraju, zaś TVN CNBC Biznes - do 18,8 proc.
Stacja zasięg w panelu AGB NMR w w marcu w proc.
TVN CNBC Biznes 18,8
TV Biznes 33,4


Poza przewagą nad TVN CNBC Biznes dane telemetryczne pokazują, że stacja TV Biznes kilka razy poprawiła swoje wyniki w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku. W okresie od 1 do 10 kwietnia 2007 roku oglądało ją bowiem średnio tylko 875 widzów, przy udziale na poziomie 0,01 proc. i przeciętnym zasięgu wynoszącym 256 tys. osób.

Dołącz do dyskusji: TVN CNBC Biznes mniej popularny od TV Biznes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl