Trzy nowe kategorie główne w konkursie Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz czternasty organizuje konkurs Złote Spinacze nagradzający najlepsze kampanie PR w Polsce. Liczbę kategorii konkursowych zwiększono do 31.
W tym roku ZFPR nagrodzi kampanie PR w 31 kategoriach konkursowych: 18 głównych, 2 specjalnych i 11 sektorowych.
W tym roku w konkursie Złote Spinacze wprowadzono nowe kategorie główne: Employer Branding, Content Marketing, Custom Publishing, nowy sektor: Professional Services oraz nagrody Brązowy, Srebrny i Złoty Spinacz w kategoriach głównych i sektorowych.
Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji. Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 50 jurorów. Audytorem konkursu jest firma doradcza KPMG.
Gala Złotych Spinaczy odbędzie się 2 grudnia br. w Warszawie.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 4 sierpnia. 3 października zostaną ogłoszone wyniki pierwszego etapu konkursu i listy nominowanych projektów.
Dołącz do dyskusji: Trzy nowe kategorie główne w konkursie Złote Spinacze