Troll bardziej eko - nowe logo i sklepy
Należąca do firmy Redan marka odzieżowa Troll ma nowe pozycjonowanie i logo. Jednocześnie zmienia się aranżacja jej salonów sprzedaży.
Zgodnie z nowym pozycjonowaniem Troll to odzież na mniej formalne okazje skierowana do aktywnych i nowoczesnych osób w wieku 24-35 lat. Marka ma kojarzyć się z radością życia, namiętnością i zmysłowością, a także nawiązywać do trendów ekologicznych. Firma Redan uzasadnia, że repozycjonuje ten brand, żeby jak najlepiej uzupełniał się z jej innymi markami odzieżowymi: Top Secret i Drywash.
>>> Dorota Czaja w trzech rolach reklamuje Top Secret, Troll i Drywash
Atrybuty odzieży Troll ma podkreślać jej nowe logo, nawiązujące formą do pierwszego, żółto-niebieskiego znaku graficznego tej marki. W założeniach nowy logotyp jest łatwo rozpoznawalny, prosty i czytelny oraz wyróżniający się kolorystycznie. Oprócz energii i emocji oznaczenie ma odzwierciedlać ekologiczny charakter marki.
>>> Redan stawia na Rosję. Otworzy w tym roku 10 sklepów
Jednocześnie odpowiednie zmiany zostaną wprowadzone w salonach sprzedaży Troll. Nowa aranżacja - mocno nawiązująca do skojarzeń z ekologią, seksualnością i zabawą - w pierwszej kolejności pojawi się w sklepie w Galerii Krakowskiej. Podstawowymi elementami jego wnętrza będą drzewo o stale zmieniającym się wystroju, meble z palet przemysłowych, wyrastająca z posadzki trawa oraz kolorowe jabłka z tkaniny. Na ścianach z białej cegły i czarnej stali będą wisieć obrazy pokazujące seksualność i zabawę, a przymierzalnie będą utrzymane w stylistyce nadmorskiej plaży. Sklep w odświeżonej odsłonie ruszy 24 września.
W najbliższym czasie w podobny sposób zostanie zaaranżowanych pozostałych 28 salonów Troll w całej Polsce. Nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną marki we własnym zakresie przygotowała i wprowadza firma Redan.
Dołącz do dyskusji: Troll bardziej eko - nowe logo i sklepy