Trójka wyprzedziła Radio Piekary w Aglomeracji Śląskiej, Radio Fest tuż za podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 33,7 proc. do 31,7 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (z 8,9 proc. do 9,7 proc.).
Z kolei na ostatnią pozycję podium spadło Radio Piekary (z 9,2 proc. do 7,0 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z dziewiątej - awansowało Radio Fest (z 3,9 proc. do 6,4 proc.).
Aglomeracja Śląska |
Wszyscy 15-75 |
|||
sierpień 2012 : styczeń 2013 |
luty 2013 : lipiec 2013 |
sierpień 2013 : styczeń 2014 |
luty 2014 : lipiec 2014 |
|
Radio RMF FM |
32,3% |
33,7% |
31,8% |
31,7% |
Trójka |
8,3% |
8,9% |
7,9% |
9,7% |
Radio Piekary |
9,7% |
9,2% |
9,5% |
7,0% |
Radio Fest (Chorzów) |
3,6% |
3,9% |
4,8% |
6,4% |
Jedynka |
6,5% |
6,1% |
7,1% |
5,7% |
Radio Złote Przeboje Karolina 91,2 FM (Katowice) |
5,3% |
4,6% |
4,9% |
5,4% |
Radio ZET |
4,5% |
5,5% |
4,6% |
5,2% |
Radio RMF MAXXX (Śląsk) |
4,9% |
5,3% |
5,0% |
5,1% |
Radio ESKA (Katowice) |
3,9% |
4,9% |
4,3% |
4,0% |
Polskie Radio Katowice |
4,1% |
3,4% |
4,5% |
3,2% |
AntyRadio 106,4 FM (Katowice) |
2,9% |
2,5% |
2,2% |
3,1% |
Radio CCM |
2,1% |
0,7% |
0,9% |
2,0% |
Radio TOK FM |
1,3% |
1,4% |
1,6% |
1,8% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości) / do 2013-11 Radio Eska Rock |
1,4% |
1,7% |
0,9% |
1,3% |
Rock Radio 94,5 FM (Katowice) / do 2014-01 Radio 94,5 Roxy FM (Katowice) |
0,6% |
0,6% |
0,6% |
1,2% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
1,0% |
1,0% |
1,4% |
1,1% |
Radio eM 107,6 FM (Katowice) |
0,7% |
0,8% |
0,6% |
1,0% |
Radio Maryja |
1,4% |
1,1% |
0,7% |
1,0% |
Radio ZET Gold (Katowice) / do 2013-06 Radio Planeta (Bytom) |
1,7% |
1,8% |
2,1% |
0,9% |
Dwójka |
0,7% |
0,6% |
0,5% |
0,7% |
Radio Silesia (Zabrze) / do 2014-06 Radio Plus Śląsk |
0,8% |
0,7% |
1,2% |
0,5% |
Radio 90 FM (Rybnik) |
0,3% |
0,2% |
0,6% |
0,5% |
Radio Express FM (Tychy) |
0,8% |
0,5% |
0,9% |
0,5% |
Radio ZET CHILLI (Katowice) |
0,3% |
0,3% |
0,4% |
0,3% |
Radio Bielsko |
0,2% |
0,1% |
0,1% |
0,2% |
Polskie Radio Opole |
0,2% |
0,0% |
0,0% |
0,0% |
N= |
2514 |
2407 |
2401 |
2420 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Trójka wyprzedziła Radio Piekary w Aglomeracji Śląskiej, Radio Fest tuż za podium