Tomasz Kammel apeluje: "Zwolnij. Szkoda życia"
3-go lipca na antenie TVP 1 wystartowała kolejna edycja kampanii społecznej "Zwolnij. Szkoda życia".
Kampania obejmuje emisje ponad 230 spotów w okresie do 15 września. Dodatkowo w całej Polsce pojawiły się tablice promujące kampanię z hasłem " Jedziesz szybciej niż myślisz. Zwolnij. Szkoda życia.". W sumie ok. 700 sztuk.
Kampanię zorganizował Program 1 TVP przy współpracy Stowarzyszenia "Misie ratują dzieci". Dochód z niej będzie przeznaczony na budowę pierwszego w Polsce centrum pomocy psychologicznej dla dzieci - ofiar wypadków drogowych "Domu misia ratownika" w Dźwirzynie koło Kołobrzegu.
Partnerami kampanii są Gillette, Compensa i Plus.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG. Pomysłodawcą kampanii jest Tomasz Kammel.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kammel apeluje: "Zwolnij. Szkoda życia"