Timecode organizuje konkurs „Akcja Animacja” dla twórców animacji marketingowych
Dom produkcyjny Timecode organizuje konkurs kreatywny dla animatorów i motion designerów. Pula nagród w pierwszej edycji wynosi 25 000 zł. Do kooperacji zaproszeni zostali przedstawiciele świata sztuki, eksperci z branży marketingowej i kreatywnej, marki oraz uczelnie artystyczne.
Timecode AKCJA ANIMACJA to długofalowy projekt, którego celem jest wyłonienie zdolnych twórców animacji i ułatwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. Zadanie konkursowe polega na zilustrowaniu w dowolnej technice animacyjnej, wybranej przez siebie ścieżki dźwiękowej (tekst lektorski oraz muzyka). Prace muszą być spójne z komunikacją marketingową Partnerów konkursu (Cinema City, Zee One, Sas Institut, Ursus, Polskie Koleje Państwowe oraz Premium Mobile).
W kapitule pierwszej edycji projektu znaleźli się: Andrzej Pągowski (artysta, grafik), Grzegorz Szczepański (CEO Hill+Knowlton Strategies), Dawid Korzekwa (Prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej), Anna Iller (Branded Content Manager Allegro), Katarzyna Rykaczewska (Senior PR Specialist Open Minded Group), Łukasz Słotwiński (Creative Director Canal+/nc+), Agnieszka Koćmierowska (Creative Group Head Ogilvy), Piotr Krauschar (Parter Zarządzający Face Addicted), Mariusz Neonov Mitek (Designer in Chief Leniva Studio), Jerzy Drozda (Technical Artist) oraz Michał Paśko (Producent Timecode Film Production).
Konkurs trwa od 19 października do 12 grudnia 2017 roku. Prace można zgłaszać po zarejestrowaniu na stronie projektu www.timecodeakcjaanimacja.pl. W półfinale konkursu jury wybierze pięć animacji, które najlepiej odpowiadać będą na zadany temat i przedstawią najwyższy poziom oryginalności. Ich autorzy zaproszeni zostaną do udziału w warsztacie, podczas którego pod okiem ekspertów, będą pracować nad udoskonaleniem swoich prac. Laureat, pierwszej edycji konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł, monitor referencyjny Eizo oraz tablet Wacom. Dodatkowo przyznane zostanie sześć wyróżnień po 1000 zł. Wyróżnione prace zostaną opublikowane w sieci i wykorzystane w komunikacji marek partnerskich.
Parterami konkursu są: Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Open Minded Group (strategia i komunikacja projektu), Leniva Fullmetal Agency (identyfikacja wizualna konkursu), Agencja FaceAddicted (prowadzenie profilu konkursu na Facebooku), Ucho Studio (udźwiękowienie animacji) oraz Shutterstock (udostępnienie materiałów stockowych). Fundatorami nagród są firmy Wacom i Eizo.
Do kooperacji zaproszone zostały uczelnie artystyczne: Akademie Sztuk Pięknych z Warszawy, Łodzi, Katowic, Wrocławia, oraz Uniwersytet w Poznaniu i Polsko Japońska Akademia Technik Komputerowych.
Patronami medialnymi projektu są magazyn K Mag, Wirtualna Polska oraz Radio Kampus.
Organizatorem konkursu jest dom produkcyjny Timecode Film Production, istniejący od 2004 roku. Timecode specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych, animacji oraz form branded content. Poza produkcjami dedykowanymi komunikacji marketingowej Timecode produkuje także filmy dokumentalne takie jak: „Ziętek”, nagrodzony na World Wide Short Film Festival (Toronto), Mecal (Barcelona), FISFF (Sydney), CMFF (Tirana), AFF (Austin), Magma (Acireale), Manlleu Short Film Festival (Katalonia), czy BMW „Droga do Mistrzostwa” (Kreatura, Złote Spinacze, Effie).
www.timecodeakcjaanimacja.pl
https://www.facebook.com/TimecodeAkcjaAnimacja/
Dołącz do dyskusji: Timecode organizuje konkurs „Akcja Animacja” dla twórców animacji marketingowych