SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TikTokerzy w reklamie lizaków Chupa Chups Melody Pops

Marka słodyczy Chupa Chups (należąca do Perfetti Van Melle Polska) ruszyła z digitalową kampanią reklamową, promująca lizaki Melody Pops.

W ramach promocji Chupa Chups Melody Pops wybrana grupa TikTokerów podejmuje wyzwanie i w praktyce sprawdza możliwości kultowego lizaka w kształcie gwizdka, grając na nim dobrze znane melodie.

– Zachęcamy wszystkich do śledzenia aktywności w social mediach i inspirowania się udostępnionymi przez influencerów nagraniami. Chupa Chups Melody Pops to wyjątkowa propozycja, która przyniesie moc zabawy nie tylko młodszym konsumentom, ale także dorosłym. Nasz challenge pozwala na uwolnienie swojej wyobraźni i kreatywne spędzanie czasu w domu lub na zabawie online z rówieśnikami – komentuje Michał Bonecki, dyrektor marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Cykl aktywacji w social mediach będzie trwał przez najbliższe trzy miesiące. Wszystkie działania w ramach kampanii zostały zaprojektowane zgodnie z claimem marki, czyli „Forever fun”.

Chupa Chups Melody Pops oferowane są w wyróżniających się w strefie przykasowej displayach oraz blistrach zawierających cztery lizaki.

Obsługą Chupa Chups na TikToku zajmuje się agencja agencja DMG CTRL Krzysztof Budzyński.

Dołącz do dyskusji: TikTokerzy w reklamie lizaków Chupa Chups Melody Pops

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fsgs
Patusy będą brać do buzi lizaki. Tfu
0 0
odpowiedź