SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,08 mln widzów „The Voice Senior 3”. TVP2 liderem

Trzecią edycję „The Voice Senior” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,08 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż pokazywaną rok temu drugą odsłonę widowiska. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Trenerzy „The Voice Senior 3”; fot. TVP/Rochstar Trenerzy „The Voice Senior 3”; fot. TVP/Rochstar

Premierowe odcinki „The Voice Senior 3” na antenie TVP2 oglądać można w soboty około godz. 20.00 i 21.00, począwszy od 1 stycznia br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 15 stycznia) wyniosła 2,08 mln osób, co przełożyło się na 15,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,33 mln oglądających, program zgromadził 1 stycznia - dane dla odcinka z godz. 21.00.

Dla porównania, emitowaną w styczniu 2021 roku w tym paśmie drugą edycję „The Voice Senior” oglądało średnio 2,25 mln osób, co przełożyło się na 15,48 proc. udziału w 4+, 10,84 proc. w 16-49 oraz 11,31 proc. w 16-59. Oglądalność „The Voice Senior” spadła o 170 tys. widzów.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Senior 3” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje polsat z udziałem na poziomie 10,08 proc., emitujący gł. filmy fabularne. Trzeci jest TVN (filmy; 6,78 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne; 6,71 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Dwójka jest trzecia, w grupie 16-59 - druga.

„The Voice Senior” jest kolejną modyfikacją należącego do Talpa Content formatu telewizyjnego „The Voice”, który zyskał popularność na całym świecie i od wielu lat realizowane są lokalne wersje. W ramach tego projektu występują utalentowani wokalnie uczestnicy, ale warunkiem wzięcia udziału w programie jest ukończenie 60. roku życia. Występy na wszystkich etapach show oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: seniorzy biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi, a w finale - walczą o nagrodę główną.

Maryla Rodowicz i Piotr Cugowski nowymi jurorami

Nowymi trenerami trzeciej edycji „The Voice Senior” są Maryla Rodowicz i Piotr Cugowski, którzy w tych rolach zastąpili Izabelę Trojanowską i Andrzeja Piasecznego. Bez zmian jurorami w show są Alicja Majewska i Witold Paszt.

Program ponownie prowadzą Marta Manowska i Rafał Brzozowski.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,08 mln widzów „The Voice Senior 3”. TVP2 liderem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
Bardzo fajny program. Dobrze wypada Cugowski chociaż jego twórczości nie znam. Najsłabsza w projekcie jest Rodowicz która tam patrzy tylko na siebie. Nawet mówi o sobie w trzeciej osobie czasami
0 0
odpowiedź
User
Grochek
Nie oglądamy fałszują nigdy nie TVP
0 0
odpowiedź