SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice Kids 4” straciło widzów, ale TVP2 nadal była liderem

Czwartą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,01 mln osób, o 470 tys. widzów mniej względem pokazywanej ponad rok temu trzeciej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu nadal była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 16,06 mln zł.

fot. Jan Bogacz / TVPfot. Jan Bogacz / TVP

„The Voice Kids 4” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty po godz. 20.05 w okresie od 27 lutego do 17 kwietnia 2021 roku (dodatkowe odcinki show stacja pokazała w piątki - 5 i 12 marca o 20.35 i o 21.35 - w zastępstwie za „Dance Dance Dance”). Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,01 mln osób, co przełożyło się na 14,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,74 mln oglądających, produkcja zgromadziła 27 lutego. Był to odcinek z godz. 21.10.

Dla porównania, trzecią edycję muzycznego widowiska, emitowaną w styczniu i lutym ub.r., oglądało średnio 2,48 mln osób, co przełożyło się na 16,71 proc. udziału w 4+, 15,52 proc. w 16-49 i 15,12 proc. w 16-59. Dziecięce show gromadziło o 470 tys. widzów mniej niż rok temu.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 4” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,98 proc. Trzecia była TVP1 (8,39 proc.), a czwarty - TVN (6,33 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „The Voice Kids 4” wyniosły 5,93 mln zł. Dla porównania druga edycja zarobiła z reklam 16,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Show wygrała Sara Egwu-James

Decyzją widzów zwycięzcą czwartej polskiej edycji „The Voice Kids” została 12-letnia Sara Egwu-James z drużyny Tomsona i Barona z zespołu Afromental.

Występy uczestników w czwartej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniali: Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Voice Kids 4” straciło widzów, ale TVP2 nadal była liderem

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piątkowe fatum
Na spadek oglądalności pewnie miał wpływ fakt emisji dwóch odcinków w piątki. Pewnie piątkowa oglądalność była drastycznie mała.
odpowiedź
User
Ja_2021
Właśnie była w normie.
odpowiedź
User
xxx
Każdemu programowi w ostatnim czasie spada oglądalność, nieważne czy TVP, Polsat czy TVN. I to nie jest niczyja wina, tylko po naturalny trend pokazujący, że ludzie odwracają się od tradycyjnej telewizji.
odpowiedź