„The New York Times” skupi się na Snapchat Discover kosztem wideo na YouTube
„The New York Times” ma nową strategię reklamową, zgodnie z którą chce przekonać marketerów, że dostarcza wyłącznie wysokiej jakości materiały dziennikarskie i planuje tworzyć podobne treści we współpracy z reklamodawcami. Dziennik zapowiada też ograniczenie obecności na YouTube i większą aktywność na platformie Snapchat Discover.
Nowe kierunki w rozwoju i oferty reklamowej „The New York Times” zamierza przedstawić w prezentacji „Truth + Dare” podczas corocznej konferencji NewFronts z udziałem wydawców i reklamodawców.
Według informacji serwisu Adweek „NYT” zamierza przekonać marketerów, że dostarczane przez dziennik treści to wyłącznie wysokiej jakości dziennikarstwo, które nie ma nic wspólnego z rozszerzającym się w sieci zjawiskiem fake news. Prezentacja ma udowodnić jak wiele wysiłku wkładają dziennikarze „NYT” w swoją pracę, by dostarczyć odbiorcom tylko sprawdzone fakty.
„NYT” zamierza też przedstawić reklamodawcom nowe możliwości wspólnego z wydawcą tworzenia przez marki unikalnych, oryginalnych treści w oparciu o nowe kanały komunikacji z odbiorcami oraz nowe technologie, m.in. VR.
Podczas konferencji dziennik zamierza też zapowiedzieć pewne zmiany w swojej strategii reklamowej. Aby zapewnić reklamodawcom wizerunkowe bezpieczeństwo „NYT” zamierza ograniczyć swoją obecność w serwisie YouTube. Jest to związane z pojawianiem się reklam przy kontrowersyjnych, ekstremistycznych treściach wspierających terroryzm czy antysemityzm, co spowodowało wycofanie się niektórych reklamodawców z YouTube'a.
Zapowiadając odwrót z YouTube'a, „NYT” obiecuje jednocześnie nowe kanały skutecznego docierania do czytelników z wysokiej jakości treściami. Chodzi m.in. o więcej materiałów zamieszczanych przez dziennik na platformie Snapchat Discover, na której swoje treści publikują obecnie najwięksi światowi wydawcy.
Dołącz do dyskusji: „The New York Times” skupi się na Snapchat Discover kosztem wideo na YouTube