„The ALS Ice Bucket Challenge” najlepszą kampanią w konkursie IAB MIXX Awards 2015
Kampania promująca wiedzę na temat choroby ALS, w której internauci oblewali się wodą została uznana za najlepszą przez jury konkursu IAB MIXX Awards 2015. W sumie nagrodzono 30 kampanii digitalowych z całego świata.
Kampanie były oceniane przez jury złożone z 38 ekspertów w dwóch segmentach kategorii: Strategies & Objectives (12 kategorii) oraz Tools, Tactics & Platforms (20 kategorii).
Tegorocznym zwycięzcą z nagrodą Best In Show została kampania „The ALS Ice Bucket Challenge”, która nie tylko promowała wiedzę na temat stwardnienia zanikowego bocznego (ALS), ale zbierała także datki na walkę z tą chorobą.
- Kampanie, które zwyciężyły w IAB MIXX Awards 2015 pokazują, jak w wyniku współdziałania wyobraźni i technologii można poruszać serca i umysły - podkreślił Randall Rothenberg, President and CEO IAB. - Prace reprezentują to, co najlepsze w światowym digital marketingu i z pewnością będą inspiracją dla kolejnych kampanii marketingowych.
Konkurs IAB MIXX Awards organizowany jest przez amerykański oddział IAB od 2004 r. i nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność. Polska edycja konkursu organizowana jest od 2006 r.
Oto wybrane kampanie wyróżnione w IAB MIXX Awards 2015
The ALS Ice Bucket Challenge
Agencja: The ALS Association
#LikeAGirl
Agencja; Leo Burnett Chicago, London, Toronto, Starcom MediaVest Group
Taco Bell Mobile Ordering App
Agencja: DigitasLBi
RE2PECT
Agencja: Wieden+Kennedy
Dream Team
Agencja: Wunderman UK
Living History at Union Station
Agencja: VML
Pantene Praise Project
Agencja: Wunderman Guangzhou
Emily's Oz
Agencja: Goodby Silverstein & Partners i MediaVest
Google Play Interstellar
Agencja: Big Spaceship
The Backup of Destiny
Agencja: Godfrey Q
Axe Black – Bring the Quiet
Agencja: Mindshare Turkey and mobilike
Netflix – Spectrum Experience
Agencja: Droga5 i Innovid
Transformers Capture World Cup
Agencja: MEC Global
Ritz ScreenShift
Agencja: Starcom MediaVest Group i Undertone
The CHAPPiE Challenge
Agencja: UM US i Twitch
IKEA #ShareTheBathroom
Agencja: Jungle Media
Androidify
Agencja: PHD
Yo! Test Ride
Agencja: Razorfish
Perfect Handwriting with S Pen
Starcom MediaVest Group Turkey and mobilike
Cities Energized
Agencja: MediaCom USA
The Last Game
Agencja: Wieden+Kennedy
Adoptable Trends
Agencja: Dieste
Wearable Security
Agencja: Grey San Francisco
Dołącz do dyskusji: „The ALS Ice Bucket Challenge” najlepszą kampanią w konkursie IAB MIXX Awards 2015