„Ten smak nie jest kwestią przypadku” w reklamie makaronu Pudliszki (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa makaronu Bogactwo Błonnika marki Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku”, przygotowały firmy Change Integrated i Mindshare Polska.
Reklama makaronu Pudliszki Bogactwo Błonnika informuje, że ma on czterokrotnie zwiększoną zawartość błonnika, wspomagającego zachowanie smukłej sylwetki. Jednocześnie produkt odznacza się tradycyjnym smakiem i wyglądem.
Spot do końca czerwca będzie emitowany w kanałach telewizyjnych oraz w serwisach internetowych. Kreacją kampanii zajęła się agencja Change Integrated (należąca go holdingu Group One), a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Ten smak nie jest kwestią przypadku” w reklamie makaronu Pudliszki (wideo)