Cztery agencje wygrały przetarg na obsługę Tauronu w internecie
Spółka Tauron Sprzedaż rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową w internecie, wybierając do współpracy 4 agencje - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Będą dla niej pracować półtora roku.
Zgłosiło się do niego 12 agencji. Spółka do współpracy wybrała 4 z nich: Mastermind Media, Novem, When i Fabrykę Marketingu. Zawrze z nimi umowy ramowe, a współpracować będzie 18 miesięcy.
O wyborze zwycięzcy decydowały: prowizja agencji od zakupu powierzchni reklamowej (waga: 30), cena realizacji zadań (waga: 5), cena (waga:15), jakość media planu (waga: 35) oraz stopień realizacji celu kampanii (waga: 15).
Budżet, jaki na współpracę przeznaczy Tauron wynosi 13,65 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Cztery agencje wygrały przetarg na obsługę Tauronu w internecie