SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy przez dwa lata

PTC podpisała ze spółką Ekstraklasa umowę, w ramach której T-Mobile przez dwa lata będzie obecne w nazwie i identyfikacji wizualnej tych rozgrywek. Kwota, którą sponsor przekaże klubom, będzie zależeć m.in. od popularności i wizerunku ligi.

T-Mobile Ekstraklasa - taką nazwę przez najbliższe dwa lata będzie nosić polska Ekstraklasa piłkarska. Marka, która z początkiem czerwca zastąpiła Erę, znalazła się też w logotypie rozgrywek. W tym celu zmodyfikowano niedawno wprowadzoną identyfikację wizualną ligi (więcej o niej). Ponadto T-Mobile będzie obecne na strojach wszystkich piłkarzy Ekstraklasy, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury.

>>> T-Mobile na kartę: kolejny rok za darmo w „Między nami” (wideo)

PTC prowadziła ze spółką Ekstraklasa rozmowy dotyczące tego sponsoringu od kilku miesięcy. Za granicą T-Mobile jest bowiem mocno kojarzone z futbolem, będąc sponsorem m.in. Bayernu Monachium i pierwszej ligi austriackiej. Natomiast Ekstraklasa nie miała sponsora tytularnego od trzech lat, kiedy nie przedłużono współpracy z Orange.

>>> T-Mobile Music zamiast Era Music Garden. Młodzi artyści walczą o wielkie sceny


- T-Mobile stawia na zdrową rywalizację i fair play zarówno wśród zawodników, jak i szeroko rozumianej rzeszy kibiców piłki nożnej. Chcemy, aby każdy, kogo interesuje futbol, miał możliwość przeżywania niezwykłych emocji i dzielenia się nimi z rodziną i przyjaciółmi podczas meczów - tak opisuje sens tego sponsoringu Grzegorz Bors, członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w PTC. „Zaangażowanie w wydarzenia sportowe jest jedną z podstawowych aktywności sponsoringowych i społecznych, jakie podejmuje T-Mobile na świecie, a teraz również w Polsce” - czytamy w komunikacie firmy.

>>> Canal+ wygrał przetarg na polską piłkę. Powstanie Ekstraklasa TV
 
>>> Ekstraklasa w Polsacie: cztery mecze, Śląsk i magazyny

>>> Eurosport pokaże Ekstraklasę w 22 krajach w Europie

Zgodnie z umową część środków finansowych, jakie PTC przekaże w ramach sponsoringu Ekstraklasie i jej klubom, zależeć będzie od czynników takich jak m.in. popularność i wizerunek rozgrywek. Przy czym telekom deklaruje, że niezależnie od działań typowo sponsoringowych zamierza włączyć się w promowanie piłki nożnej i T-Mobile Ekstraklasy, wykorzystując nowoczesne technologie. PTC informuje, że planuje umożliwić kibicom lepszy dostęp do informacji i materiałów poświęconych futbolowi.

Na razie nie podaje jednak konkretów na ten temat.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy przez dwa lata

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
omg
5 mln EURO NA SEZON TO STRASZNIE MAŁO
odpowiedź
User
Platini
T-mobile zachowuje się nieprofesjonalnie. Zamiast wilekiej gali czy konferencji wysyłają komunikat prasowy??!! Przecież tak sie nie robi na świecie. W ogóle całe to informowanie że już wchodzą, potem że się przedłuża , potem że są rozbiezności, na końcu jeszcze odwołują konferencję. Opera mydlana. Gdyby takie jaja robiły jakieś Blachy Puszyński czy pasztet wołowy to OK ale wielki koncern?!
odpowiedź
User
Michał
To prawda. Z marketingowego punktu widzenia launch tego projektu to katastrofa. Era słynie zresztą ze słabych kadr , ale za to bardzo z siebie zadowolonych. Nawet teksty w tym komunikacie sa słabe i infantylne. Widać że nie czują sportu.
odpowiedź