PZL przejmuje od DDB Warszawa obsługę reklamową T-Mobile Polska
Agencja PZL w efekcie wygranego przetargu z początkiem grudnia obsługuje reklamowo sieć telekomunikacyjną T-Mobile Polska. Poprzednio odpowiadała za to DDB Warszawa.
Agencja PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah. Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowanie i realizacja kampanii reklamowych
PZL zdobyła to zlecenie w efekcie przetargu, w komunikacie T-Mobile Polska nie podano ile ani które inne agencje brały w nim udział.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Poprzednio przez cztery lata obsługą reklamową T-Mobile Polska zajmowała się agencja DDB Warszawa. Wiosną 2019 roku wprowadziła format kreatywny „Bez nonsensów”, w pierwszej kampanii pojawiła się Monika Brodka.
T-Mobile Polska w zeszłym kwartale przy wzroście przychodów o 3,8 proc. do 1,67 mld zł zwiększył skorygowany zysk EBITDA AL z 457 do 458 mln zł. Telekom na koniec września br. miał 12,32 mln klientów, o 896 tys. więcej niż rok wcześniej.
PZL już bez obsługi Żabki, za to z Zott
Agencja PZL od lat obsługuje reklamowo m.in. Alior Bank, marki Żubr, Olej Kujawski i Przysnacki, wśród jej klientów są też salony meblowe Agata, Grupa OLX, marka odzieży 4F i producent wędlin Dolina Dobra.
Niedawno agencja straciła obsługę sklepów Żabka (ich nowy cykl reklam, „Uwolnij swój czas”, przygotowuje Ogilvy), natomiast zaczęła pracować dla firmy Zott.
W ub.r. wpływy agencji PZL zwiększyły się o 21 proc. do 24,01 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 24,6 proc. jej zysk netto zmalał z 1,42 do 1,27 mln zł.
Dołącz do dyskusji: PZL przejmuje od DDB Warszawa obsługę reklamową T-Mobile Polska