T-Mobile: nielimitowany Internet Domowy w zestawie z PS4 wsparty kampanią (wideo)
T‑Mobile wprowadza nową ofertę nielimitowanego Internetu Domowego z routerem Huawei B529 w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 za 1 zł na start. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i kanałach digital, którą operator przygotował wspólnie z firmami FCB Bridge2Fun, Mindshare, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
Od 20 kwietnia br. w T-Mobile startuje nowa promocja oparta o nielimitowany Internet Domowy, który będzie dostępny w zestawie z routerem LTE Huawei B529 i konsolą PS4 w cenie 1 zł na start. Razem z konsolą klienci dostaną w prezencie 3 gry z kategorii PlayLink na PS4: "To Jesteś Ty!", "Wiedza To Potęga" i "Ukryty Plan".
W ramach oferty klienci będą mogli wybierać pomiędzy dwoma planami taryfowymi, oferującymi prędkość do 20 Mb/s lub do 60 Mb/s, odpowiednio w abonamencie za 99 zł lub 109 zł, wraz z umową na 24 miesiące. Dostępną prędkość można zmieniać zależnie od potrzeb raz w cyklu rozliczeniowym.
Nową ofertę będzie wspierać kampania reklamowa w telewizji (dedykowane spoty produktowe w kanałach ogólnopolskich) oraz kanałach digital (w tym social media).
Za przygotowanie kreacji i spotów odpowiada departament komunikacji rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz działaniami w internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację online odpowiada Liquid Thread, a za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile: nielimitowany Internet Domowy w zestawie z PS4 wsparty kampanią (wideo)