Szkolna kampania reklamowa Żywiec Zdrój na finiszu
Zakończyła się właśnie kampania reklamowa wody niegazowanej Żywiec Zdrój związana z początkiem roku szkolnego. Akcja pod hasłem "Mama wie co dla mnie dobre - Back to school" kierowana była do rodziców uczniów.
Prowadzona po raz trzeci kampania reklamowa "Mama wie co dla mnie dobre - Back to school" kierowana była do rodziców uczniów wznawiających naukę po wakacjach. Akcja starała się utrwalić u nich nawyk zaopatrywania swoich dzieci w źródlaną wodę niegazowaną Żywiec Zdrój, przekonując ich, że wpływa to pozytywnie na zdrowie i pozytywny rozwój uczniów.
Ogólnopolska akcja reklamowa prowadzona była w sierpniu i wrześniu przy pomocy materiałów POS. Kreację i edycję kampanii przygotowała agencja reklamowa Banah Group.
Dołącz do dyskusji: Szkolna kampania reklamowa Żywiec Zdrój na finiszu