Sześć ofert w przetargu PR Portu Czystej Energii, w tym od Partner of Promotion
Do przetargu na obsługę public relations gdańskiej spółki Port Czystej Energii zgłosiło się 6 firm, wśród nich agencje Partner of Promotion i Profile. Do wzięcia jest budżet w wysokości ponad 3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Oferty w nim złożyło 6 firm. Są to: 2mgroup Komunikacja Biznesowa (z ceną 2,49 mln zł), Centrum Promocji Reklamy Remedia (z ceną 2,69 mln zł), Profile (z ceną blisko 3 mln zł), Partner of Promotion (z ceną 2,94 mln zł), Aplan Media (z ceną 2,75 mln zł) i Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej (z ceną 3,83 mln zł).
Budżet, jaki na obsługę PR zamierza przeznaczyć Port Czystej Energii przez okres 3 lat od zawarcia umowy z wybraną agencją wynosi 2,5 mln zł netto - 3,075 mln zł.
Wybrana firma ma zająć się działaniami związanymi z realizacją projektu pn. „Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych w Gdańsku”. Celem działań ma być przekazywanie interesariuszom projektu, odbiorcom społecznym oraz szeroko rozumianemu otoczeniu zewnętrznemu informacji na jego temat w sposób rzetelny i zrozumiały dla poszczególnych grup docelowych. Komunikacja ma wzbudzić zainteresowanie tematyką przebiegu realizacji inwestycji i budować pozytywny wizerunek inwestora i projektu.
Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę stałą, obejmującą m.in. opracowanie strategii komunikacji zewnętrznej, prowadzenie biura PR, komunikację kryzysowa czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych. Do zadań wybranej firmy należeć będą także usługi doraźne, wśród których wymieniono przygotowanie systemu identyfikacji wizualnej, organizacja konferencji czy briefingów, layout kampanii edukacyjnej czy prowadzenie szkoleń i warsztatów. Przy wyborze ofert spółka będzie się kierować doświadczeniem w przeprowadzeniu kampanii edukacyjnych dotyczących gospodarki odpadami lub energetyki lub ciepłownictwa lub ochrony środowiska (waga 15 proc.), liczbą projektów unijnych obsługiwanych w zakresie PR, promocji i edukacji (waga 15 proc.) oraz ceną (waga 70 proc.).
Port Czystej Energii ma pracować ze zwycięską agencją od 1 czerwca br. do 30 czerwca 2023 roku.
Dołącz do dyskusji: Sześć ofert w przetargu PR Portu Czystej Energii, w tym od Partner of Promotion
Raczej skromnie. Półtora pracownika na wyłączność.