Twożywo, Aplan Media i Fabryka Komunikacji Społecznej chcą promować system e-TOLL
Agencje Twożywo, Fabryka Komunikacji Społecznej, Aplan Media oraz YC Spółka z Filmokracją chcą pracować przy zleconej przez Ministerstwo Finansów kampanii promującej nowy system poboru opłat autostradowych dla pojazdów lekkich w ramach projektu e-TOLL - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
System ten umożliwia opłacanie przejazdów na płatnych odcinkach autostrad Konin-Stryków (A2) i Wrocław – Sośnica (A4) przez samochody osobowe. Ponadto systemem objęta została sieć dróg płatnych dla pojazdów ciężarowych.
W przetargu na kampanię promującą e-TOLL oferty złożyły agencje: Twożywo (z ceną 650,1 tys. zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (570,7 tys. zł), Aplan Media (619,3 tys. zł), YC Spółka z Filmokracją (651,9 tys. zł).
W ramach planowej kampanii mają zostać zrealizowane spot reklamowy, key visuale oraz akcja na nośnikach zewnętrznych.
Zwycięska agencja będzie pracowała z ministerstwem do grudnia br. Resort nie przewiduje zwrotu kosztów udziału agencji w postępowaniu.
Dołącz do dyskusji: Twożywo, Aplan Media i Fabryka Komunikacji Społecznej chcą promować system e-TOLL