Synergic z wyłącznością na reklamy na lotnisku w Katowicach
Firma Synergic działająca w obszarze reklamy out of home podpisała umowę na prowadzenie na wyłączność kampanii reklamowych z wykorzystaniem powierzchni ekspozycyjnej i nośników reklamowych na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach.
W tym roku lotnisko w Pyrzowicach zakończyło modernizację obiektu, oddającdo dyspozycji pasażerów rozbudowany terminal B. Łączna powierzchnia terminali pasażerskich wzrośnie z 29 tys. m kw. do 34 tys. m kw., a przepustowość lotniska wzrośnie z 6 do 8 mln pasażerów rocznie. Wraz z rozbudową lotniska, zamontowano kilkadziesiąt nowych nośników reklamowych, w tym postawiono nowoczesną sieć ekranów digitalowych zlokalizowanych w głównych ciągach komunikacyjnych terminalu B.
Poza siecią digital airport screen's, Synergic oferuje między innymi nośniki typu CLP, BL, proporce, czy reklamy na drzwiach.
- Podpisanie umowy z Katowice Airport, daje naszej firmie czołowe miejsce w kontekście oferty oraz budowania zasięgu reklamowego na polskich lotniskach – podkreśla Paweł Orłowski, prezes zarządu Synergic.
Katowice Airport to czwarte najruchliwsze lotnisko w Polsce, które zaraz po warszawskim Chopinie obsługuje najwięcej lotów czarterowych.
Dołącz do dyskusji: Synergic z wyłącznością na reklamy na lotnisku w Katowicach