Sylwia Plakut i Łukasz Choroń w Makata Creative Group
Zespół domu produkcyjnego Makata Creative Group powiększył się o dwie nowe osoby. Stanowisko business development managera objęła Sylwia Plakut, a creative managera Łukasz Choroń.
Plakut odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych klientów, koordynację prowadzenia procesu sprzedażowego, jak również opiekę nad partnerami biznesowymi firmy. Wcześniej Sylwia Plakut współpracowała m.in. z New Media Ventures, gdzie pełniła funkcję business development managera oraz z wydawnictwem Fashion Group (Fashion Magazine), gdzie miała stanowisko dyrektora wydawniczego. Jako freelancer zdobywała doświadczenie w środowisku startupów. Z branżą reklamową związana od ponad 12 lat.
Z kolei Łukasz Choroń zajmie się tworzeniem kreatywnych koncepcji dla klientów działu eventowego. Jako creative pracował m.in. w agencji Defacto, gdzie realizował projekty dla takich marek jak Nissan, Lego, Samsung, Ghelamco i Deloitte. Związany był również z agencją NCF Group, gdzie pracował dla marek Volkswagen, Credit Agricole, Microsoft czy PKP. Z branżą eventową związany jest od niemal 18 lat.
- Zatrudnienie nowych osób to dla nas kolejny etap sukcesywnie realizowanej wizji rozwoju. Nowoutworzone stanowiska pozwolą nam wzmocnić nasze zespoły i zapewnić klientom jeszcze bardziej kompleksową obsługę na każdym etapie realizacji - podkreśla Wiktor Zbroja, prezes Makta Creative Group.
Dom produkcyjny Makata istnieje od 2002 r. Firma zajmuje się kompleksową produkcją profesjonalnych sesji zdjęciowych i spotów reklamowych, jak również produkcją eventów i wydarzeń specjalnych.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Plakut i Łukasz Choroń w Makata Creative Group