1,01 mln widzów „Świętego”, jesienią kolejny sezon
Wiosenne odcinki serialu „Święty” oglądało średnio 1,01 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, wygrywając m.in. z Polsatem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Nowy sezon widzowie stacji zobaczą jesienią.
Telewizyjna Czwórka fabularną produkcję „Święty” pokazywała od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, w okresie od 1 marca do 27 maja 2021 roku. Średnia widownia premierowych odcinków serialu wyniosła 1,01 mln osób. Przełożyło się to na 7,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,20 proc. w grupie 16-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dobre wyniki „Święty” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział serialu wyniósł 8,09 proc., a w DVB-T 16-49 - 5,25 proc.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 27 maja. Oglądało go 1,24 mln osób. Wszystkie spośród pięciu topowych odcinków pokazano w maju.
Czwórka w paśmie nadawania serialu zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma była TVP1 z 11,19 proc. udziału, drugie miejsce zajął TVN (10,67 proc. udziału), trzecia była TVP2 (10,64 proc. udziału), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypadł Polsat (6,34 proc.).
Kanał TV4 notował zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności na tle swoich głównych konkurentów. Siódemka w tym paśmie miała 4,93 proc. udziału, a TV Puls - 3,77 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Czwórka była szósta na tle całego rynku. Stacja była czwarta rynku w grupie 16-29.
Jesienią czwarty sezon
Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że powstaje czwarta seria odcinków serialu „Święty” z Mariuszem Węgłowskim i Michałem Milowiczem w rolach głównych. Nowe odcinki na antenie Czwórki będzie można oglądać w jesiennej ramówce.
„Święty” to komedia obyczajowa, w której głównym bohaterem jest znany z „Policjantek i policjantów” Mikołaj Białach, grany przez Mariusza Węgłowskiego. Teraz Białach ma nową misję - po odejściu ze służby w policji został sołtysem podwrocławskiego Uroczyska, gdzie otworzył bar „Święty Mikołaj”. Pomaga pogrążonym w marazmie i zastraszonym mieszkańcom, pełniąc nieoficjalną funkcję „szeryfa”.
W serialu można zobaczyć sceny z życia małej społeczności, lokalne intrygi i kryminalne zagadki, a także osobiste perypetie bohaterów wraz z dużą dawką humoru i zwrotów akcji.
Produkcją serialu zajmuje się ATM Grupa.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 3,64 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,01 mln widzów „Świętego”, jesienią kolejny sezon