Świąteczna kampania reklamowa Cyfry+
Startuje nowa kampania reklamowa Cyfry+ promująca świąteczną ofertę sprzedażową.
W kampanii wykorzystano m.in. nowy film reklamowy, ogłoszenia prasowe oraz materiały BTL.
30-sekundowy film telewizyjny wprowadza widzów w magiczną atmosferę zbliżających się świąt. Przedstawia Cyfrelię, ikonę marki, w roli św. Mikołaja, który zostawia pod drzwiami mieszkania prezent - zestaw Cyfry+.
Spot informuje promocji cenowej na zakup Cyfry+: abonament za pół ceny do 4 miesięcy, aktywacja tylko 1 zł. Oferta obowiązuje w pakietach Tematycznym, Komfortowym oraz Prestiżowym. Do pakietów podstawowych CYFRA+ proponuje dodatkowo w promocyjnych cenach duży wybór opcji, m.in. z CANAL+ i HBO. Spot oglądać można od 4 listopada na antenie TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TV Puls.
Komunikację telewizyjną uzupełniają ogłoszenia prasowe publikowane od 2 listopada w codziennej prasie ogólnopolskiej, TV guidach, tygodnikach opiniotwórczych, pismach kobiecych, a także materiały BTL.
Kampanię CYFRY+ poprzedziły emisje spotu reklamowego CANAL+ (zrealizowanego przez zespół autopromocji spółki CANAL+ Cyfrowy), promującego ofertę programową na okres jesienno-zimowy.
Kreację kampanii CYFRY+ przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, spot telewizyjny CYFRY+ wyreżyserował Maciej Żak. Materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja ADAH Advertising. Planowanie i zakup mediów powierzono Mediaplanning Group.
W okresie przedświątecznym CYFRA+ zintensyfikowała również działania promocyjne skierowane do obecnych abonentów. W konkursach przygotowanych wspólnie z CANAL+, HBO, Discovery Channel i Extreme Sports Channel do wygrania jest ponad 1000 nagród. Informacje o akcjach promocyjnych znaleźć można m.in. w serwisach CYFRY+ oraz w najnowszym numerze magazynu PLUS+.
CYFRA+ zainaugurowała działalność w listopadzie 1998 roku. Jest wiodącą platformą cyfrową na polskim rynku - dociera do blisko 750 000 gospodarstw domowych.
Dołącz do dyskusji: Świąteczna kampania reklamowa Cyfry+