Supermedia Interactive zmienia profil i dyrektora
Agencja interaktywna Supermedia Interactive zmienia profil zkreatywnego na technologiczny, kierując swoją ofertę do firmgłównie z sektora finansowego i usługowego. Nowym dyrektoremagencji został Bartosz Wilczyński, który zastąpił MirosławaNowoszewskiego.
Agencja interaktywna Supermedia Interactive zmienia swojąstrategię działania, skupiając się na tworzeniu technologicznychrozwiązań internetowych i mobilnych wspierających firmy wrealizacji celów biznesowych, wizerunkowych i informacyjnych. -Określenie 'agencja interaktywna' przestało do nas pasować,ponieważ rozwinęliśmy się w stronę rozwiązań biznesowychwykorzystujących możliwości, jakie daje nowoczesna technologia -uzasadnia Bartosz Wilczyński, który w związku ze zmianą strategiifirmy objął w niej stanowisko dyrektora generalnego.
Supermedia Interactive zamierza działać w trzech obszarach:tworzeniu rozwiązań internetowych dla firm działających wsektorach: finansowym, medialnym, przemysłowym, usługowym itelekomunikacyjnym, doradztwie i projektowaniu serwisówinternetowych, ekstranetów, intranetów i rozwiązań e-commerce orazudziale w projektach prowadzonych w ramach Grupy ZPR.
W związku z przyjęciem nowej strategii utworzono stanowiskodyrektora generalnego, którym został Bartosz Wilczyński, przejmującobowiązki dotychczasowego dyrektora zarządzającego MirosławaNowoszewskiego i niektórych członków zarządu. Wilczyński odwrześnia pracował w Supermedia Interactive jako dyrektor ds.rozwoju, a wcześniej był zatrudniony na stanowiskach dyrektorskichm.in. w Arka BZ WBK, Radiu Eska i agencji reklamowej Zebra.Natomiast Mirosław Nowoszewski obejmie funkcję dyrektora ds.rozwoju projektów specjalnych i będzie odpowiadał za opracowaniemodelu biznesowego, koordynację prac, skompletowanie zespołu orazpromocję i współpracę z partnerami biznesowymi.
Dołącz do dyskusji: Supermedia Interactive zmienia profil i dyrektora