SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Strzał w 10” – BPH TFI reklamuje fundusz FIZ Multi Inwestycja

Rusza kampania promocyjna funduszu BPH FIZ Multi Inwestycja. Akcję – obejmującą m.in. konkurs „Strzał w 10 z BPH TFI” – przygotowały firmy Walk The Line i Starcom.

Kampania wprowadzonego właśnie na rynek funduszu BPH FIZ Multi Inwestycja podkreśla, że pozwala on zarabiać niezależnie od zmiennej sytuacji na rynkach finansowych. W ramach akcji rozpoczął się konkurs „Strzał w 10 z BPH TFI”, w którym wygrywa każda co dziesiąta osoba inwestująca w ten fundusz minimum 10 tys. zł.

– W ramach kampanii staramy się dotrzeć zarówno do osób, które mają już doświadczenia z inwestycjami w fundusze, ale też takich, które wybierały dotychczas bezpieczniejsze lokaty, a szukają szansy na atrakcyjniejsze stopy zwrotu – opisuje Wojciech Bablok, dyrektor departamentu marketingu i PR w BPH TFI.


Działania reklamowe obejmują prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu”, „Parkiet”, „Polityka”, „Wprost”), internet (m.in. największe portale typu Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl, serwisy z sieci Bizon i Ad Network, wyszukiwarki), materiały POS oraz marketing bezpośredni. Za kreację kampanii – zaplanowanej do 29 kwietnia – odpowiada agencja reklamowa Walk The Line, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Strzał w 10” – BPH TFI reklamuje fundusz FIZ Multi Inwestycja

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vhjl8
zobacz też tu:

http://dobry-fundusz.blogspot.com
odpowiedź