Strony internetowe lokalnych stacji telewizyjnych przynoszą korzyści
Serwisy internetowe lokalnych telewizji zaczynają im się opłacać.
Jak informuje serwis Media Life, powołując się na badanie firmy The Media Audit, ponad 1 dorosłych respondentów odwiedziła w ciągu ostatnich 30 dni witrynę lokalnej stacji telewizyjnej.
Badanie zostało przeprowadzone między styczniem ubiegłego a kwietniem obecnego roku. Wzięło w nim udział 118.211 dorosłych osób mieszkających na terenie 88 amerykańskich rynków medialnych.
Wśród badanych będących użytkownikami Internetu, blisko 40 procent odpowiedziało, że regularnie odwiedza takie serwisy. Wskaźnik wzrósł do ponad 50 procent na sześciu rynkach: Raleigh w stanie Północna Karolina, Tulsa w stanie Oklahoma, Denver, Columbia w stanie Karolina Południowa, Little Rock w stanie Arkansas oraz Madison w stanie Wisconsin.
Analitycy z The Media Audit prognozują, że do przyszłego roku ponad dwukrotnie zwiększy się liczba osób odwiedzających serwisy internetowe lokalnych stacji telewizyjnych.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Strony internetowe lokalnych stacji telewizyjnych przynoszą korzyści