Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce zatrudnić dom mediowy
Stowarzyszenie Twoja Sprawa szuka w przetargu agencji, która zajmie się zakupem mediów do jego kampanii. Będzie z nią pracować tylko dwa miesiące, a przeznaczy na to 203 tys. zł netto.
Wybrana w prowadzonym przetargu agencja mediowa zajmie się zakupem mediów w związku z prowadzonym przez STS portalem oraz kampanią, które dotyczyć będą ochrony dzieci i młodzieży przed rozpowszechnianiem treści pornograficznych oraz przed negatywnymi skutkami konsumpcji pornografii.
STS wymaga zagwarantowania łącznego zsumowanego zasięgu spotu społecznego na Facebokku, YouTube i Twitterze na poziomie minimum 5,5 mln unikalnych użytkowników. Liczba pełnych obejrzeń tego spotu na YouTube nie może być mniejsza niż 1,5 mln.
Zaplanowana kampania będzie adresowana do osób w wieku od 30 do 60 lat. Ma zostać zrealizowana między 1 października a 30 listopada br.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce zatrudnić dom mediowy