SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stopklatka TV w czołówce kanałów filmowych. Hitem „Krzyżacy”

Kanał filmowy Stopklatka TV w pierwszych dniach nadawania osiągnął  ok. 0,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Dało to stacji trzecie miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych w Polsce. - Jesteśmy zadowoleni z wyników - mówi nam Agnieszka Sadowska z zarządu Stopklatki.

Stopklatka TV nadaje od 15 marca br., ale monitoringiem Nielsen Audience Measurement objęta została od 17 marca br. Z danych telemetrycznych za okres od tego dnia do 26 marca br. - przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl - wynika, że Stopklatka TV miała średnio 34 tys. widzów w każdej minucie.

Udział nowej stacji w grupie 4+ wyniósł 0,52 proc. Dało to Stopklatce TV trzecie miejsce w kategorii kanałów filmowo-serialowych. Liderem był w niej kanał TVP Seriale z 1,32 proc. udziału, a drugie miejsce zajęła ATM Rozrywka z 0,64 proc. udziału. Słabiej od Stopklatki TV wypadały zaś AXN (0,50 proc.) i Kino Polska (0,42 proc.) .

Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 nowa telewizja zajęła czwarte miejsce z udziałem na poziomie 0,51 proc. Liderem tu był także kanał TVP Seriale z wynikiem 1,56 proc., a lepiej od nowej stacji wypadły też ATM Rozrywka (0,82 proc.) i AXN (0,63 proc.). Stopklatka TV była jednak lepsza od Kino Polska (0,45 proc.).

Top 5 kanałów filmowo-serialowych w Polsce

Udziały stacji filmowych w okresie 17-26.03.2014

Wszyscy 4+

16-49

Kanał

AMR

SHR %

SHR %

TVP Seriale

      86 342

1,32%

1,56%

ATM Rozrywka

      42 187

0,64%

0,82%

Stopklatka TV

      34 317   

0,52%

0,51%

AXN

      33 058

0,50%

0,63%

Kino Polska

      27 267

0,42%

0,45%

Nadawca jest zadowolony z wyników oglądalności Stopklatki TV w pierwszych dniach jej nadawania. Agnieszka Sadowska , członek zarządu Stopklatki SA, informuje, że stacja miała jeszcze większy udział wśród odbiorców, którzy korzystają wyłącznie z telewizji naziemnej - było to ponad 1,2 proc. w obydwu grupach. - Nie osiągnęliśmy jeszcze zakładanego zasięgu technicznego, co ma się wydarzyć w najbliższych miesiącach i na pewno wpłynie na wzrost oglądalności - dodaje Sadowska.

Właściciele Stopklatki TV zakładają, że do końca roku osiągnie ona 1 proc. udziału w grupie komercyjnej.  - Jest to naszym zdaniem realne. Cały czas przyglądamy się szczegółowo preferencjom naszych widzów i na bieżąco dostosowujemy ramówkę na kolejne tygodnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Sadowska.

W okresie od 17 do 26 marca br. najwięcej widzów zgromadził film „Krzyżacy”, nadany w Stopklatce TV w niedzielę 23 marca br. o godz. 12.50. Obejrzało go 227 tys. widzów przy udziale na poziomie 1,92 proc. Kolejne pozycje zajęły takie filmy jak „Iluzjonista” (112 tys. widzów) i „Syzyfowe prace” (107 tys.). Obie te produkcje także nadano 23 marca ub.r.

Najpopularniejsze pozycje w Stopklatce TV

Top 3 pozycje z ramówki Stopklatki TV

Wszyscy 4+

Film

Data

Godz.

AMR

SHR %

KRZYZACY /FILM FAB.HIST.POL./

23-03-2014

12:50:08

227342

1,92%

ILUZJONISTA /FILM MELODRAM.CZECH.USA/

23-03-2014

20:15:05

111998

0,67%

SYZYFOWE PRACE /FILM FAB.POL./

23-03-2014

14:26:03

106822

0,87%

Stopklatka TV nadaje na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, dostępna jest też w platformach Cyfrowy Polsat i nc+ oraz w sieciach kablowych UPC, Toya i Inea. W jej ramówce znajduje się zarówno kino polskie, europejskie, jak hollywoodzkie. Stacja jest wspólną własnością Kino Polska TV i Agory (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Stopklatka TV w czołówce kanałów filmowych. Hitem „Krzyżacy”

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Polacy kochają stare dobre polskie filmy i seriale, to sprawdzona formuła. Gdziekolwiek, ilekolwiek emitowane są seriale: 4 Pancerni, Kloss, zMIENNICY, Dom etc ludzie, to w kółko oglądają. Sentyment, powrót do przeszłości, minionej epoki, która niby szara, bez polotu a jednak za nią tęsknimy.
odpowiedź
User
obserwator ulic
Oby nie było np.KRZYŻAKÓW co drugi dzień jak to bywa w innych stacjach. Powodzenia.
odpowiedź
User
Zyga
Racja, tylko jak długo da się na tej miłości budować oglądalność: do 20 powtórki "Krzyżaków"? TVP ABC też oskarżana o "starocie" wystartował jednak z poziomu dwa razy wyższego (przy zdecydowanie mniejszym targecie), a przecież dopiero z końcem kwietnia ma mieć pełną ofertę. Stopklatka zaś dała najlepsze na początek. Czarno widzę.
odpowiedź