10 lat kanału Stopklatka. Jest specjalne rocznicowe logo
Stopklatka 15 marca obchodziła 10-lecie istnienia. Z okazji rocznicy na antenie stacji pojawiają się nowości programowe, kanał zyskał również jubileuszowe logo.
Z okazji jubileuszu Stopklatka przygotowała dla widzów specjalną ramówkę. W marcu czekają na nich nowości, takie jak emitowany po raz pierwszy w telewizji naziemnej film „Hiacynt" (24 marca godz. 20.00), w którym ambitny oficer milicji na własną rękę prowadzi śledztwo w sprawie morderstwa w warszawskiej społeczności gejów.
Stopklatka pokaże także premierowo serię „Aukcja w ciemno" (emisja od poniedziałku do czwartku o godz. 18.00) opowiadającą o ludziach, którzy żyją ze sprzedaży przedmiotów wylicytowanych podczas aukcji.
Kolejna nowość to serial „Katastrofa" (od 18 marca o godz. 16.05) o śledztwie mającym wyjaśnić okoliczności zaginięcia samolotu. Stacja przygotowała również specjalną, wielkanocną ofertę filmową z takimi hitami jak „Mumia" „Bogowie Egiptu", "Szybcy i martwi", "Pewnego razu na Dzikim Zachodzie' czy “Igrzyska śmierci”.
Poza specjalną ramówką, Stopklatka zyskała również rocznicowe logo, podkreślające jubileusz kanału.
Stopklatka zaczęła nadawanie 15 marca 2014 roku. Jej nadawcą jest spółka Stopklatka S.A., należąca do Grupy Kino Polska. Kanał dociera dziś do prawie 10,5 mln gospodarstw domowych w kraju - można oglądać w naziemnej telewizji cyfrowej, jest w ofercie największych sieci kablowych i platform satelitarnych.
Stopklatka jest drugim najpopularniejszym kanałem filmowo-serialowym w Polsce. W lutym br. udział stacji w rynku wyniósł 1,23 proc. (dane Nielsena).
Dołącz do dyskusji: 10 lat kanału Stopklatka. Jest specjalne rocznicowe logo