„Bravo” utrzymało pozycję lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych
W październiku 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”. Tytuł ten jednak utrzymał pozycję lidera sprzedaży segmentu.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 19 170 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 52,60 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął magazyn „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 10,16 proc. do poziomu 15 716 egz.
Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”, który awansował z czwartej lokaty. Jego wynik jednak zmalał w ciągu roku o 30,57 proc. do 10 176 egz.
Na czwarte miejsce spadł z kolei miesięcznik „Fun Club” (też Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała o 45,59 proc. i wyniosła ona 9 152 egz.
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca też wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club” - było to 35,92 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Bravo” utrzymało pozycję lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych