Polska sieć odzieżowa zmieni właściciela
Spółka Greenpoint podpisała z firmą Redan warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, oraz działalności e-commerce marki Top Secret, oraz przejęcia znaku firmowego Top Secret. Sfinalizowanie umowy jest zależne od zgody UOKiK-u.
- Przejęcie znanego brandu, jakim jest Top Secret pozwoli nam poszerzyć ofertę, dokonać skokowego wzrostu powierzchni handlowej a tym samym bardzo wzmocnić pozycję marki Greenpoint, lokując ją w czołówce kobiecych marek odzieżowych na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że transakcja leży w interesie obu firm, a także okaże się dużą korzyścią dla klientek zarówno marki Top Secret jak i Greenpoint – przekazał Marek Szostak, prezes spółki Greenpoint.
- Marki Greenpoint oraz Top Secret będą istniały równolegle, a ich oferta pozostanie zróżnicowana i bardzo mocno skoncentrowana na potrzebach klienta - podano w komunikacie.
Warunkiem zawieszającym jest otrzymanie przez GreenPoint decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyrażającej bezwarunkową zgodę na dokonanie koncentracji w postaci zakupu przez firmę praw do umów franczyzowych 54 sklepów Top Secret oraz sklepu internetowego topsecret.pl.
Po przejęciu sklepów działających pod marką Top Secret przez GreenPoint Redan będzie mógł prowadzić wyprzedaż posiadanych przez siebie towarów w tych sklepach na zasadach konsygnacji w terminie do 31 maja 2024 r. Redan będzie mógł również prowadzić wyprzedaż posiadanych przez siebie towarów w e-commerce topsecret. pl przez okres 18 miesięcy.
Greenpoint to polska marka odzieżowa, która rozpoczęła swoją działalność w 1992 roku w Krakowie. Obecnie posiada 216 sklepów stacjonarnych w całej Polsce oraz prowadzi sprzedaż na siedmiu rynkach e-commerce w Europie. Transakcja jest naturalną konsekwencją rozwoju spółki Greenpoint, która w ciągu ostatnich pięciu lat urosła blisko trzykrotnie.
Dołącz do dyskusji: Polska sieć odzieżowa zmieni właściciela