„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich po trzech kwartałach
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku wyniosła 28 918 egz. Względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 23,74 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,14 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 23 175 egz.
Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 12,03 proc. do 17 080 egz.
Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu zmalał o 14,95 proc. do 15 931 egz.
Uśredniony wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w pierwszych trzech kwartałach br. poszedł w dół o 6,42 proc. do poziomu 20 559 egz.
We wrześniu 2018 roku sprzedaż ogółem nowego lidera, czyli „Playboya”, wyniosła 28 082 egz., po spadku względem września 2017 roku o 10,29 proc.
Na drugą lokatę spadł „Men’s Health” (23 340 egz.; w dół o 5,28 proc.). Podium uzupełnia „Logo” (22 158 egz.; + 4,36 proc. - jedyny wzrost w zestawieniu), a czwarte było „CKM” (14 834 egz.; - 19,59 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich po trzech kwartałach