„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Kraina Lodu” zyskała najwięcej
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Kraina Lodu”, a najbardziej stracił „Mój Kucyk Pony” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w kwietniu 2018 roku wyniosła 45 664 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej tytuł zanotował spadek wynoszący 18,69 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 42 468 egz., niższym o 8,19 proc. niż rok wcześniej.
Podium uzupełnia „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 33 309 egz.
7. lokatę (po awansie z 11.) zajął magazyn „Kraina Lodu” (Egmont Polska), którego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 62,58 proc. do 21 849 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 39,42 proc. do 24 712 egz., odnotował „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 3. na 6.
W kwietniu 2018 roku w porównaniu do marca 2018 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 40,82 proc.) pochwalić się mógł „Kaczor Donald” (Egmont Polska).
Najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Auta” (Egmont Polska) - było to 52 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Kraina Lodu” zyskała najwięcej