„Men’s Health” liderem sprzedaży w listopadzie, „CKM” z największym spadkiem
W segmencie pism dla mężczyzn w listopadzie ub.r. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „CKM”. Na pozycji lidera znalazł się magazyn „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2018 roku wyniosła 23 369 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 17,19 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 5,29 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 22 536 egz.
Oczko niżej uplasowało się „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy jednak zmalał o 20,42 proc. do 15 205 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Ostatni był magazyn „CKM” (Marquard Media Polska), który zanotował stratę wynoszącą 11,20 proc. do 13 443 egz.
Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. poszedł w dół o 1,68 proc. do poziomu 22 023 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z czterech miesięczników męskich zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „CKM” - było to 13,95 proc. Największy spadek, wynoszący 14,34 proc., odnotowało tutaj „Men’s Health”.
Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się w tym ujęciu o 2,63 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w listopadzie, „CKM” z największym spadkiem