„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
W listopadzie 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w listopadzie 2016 roku wyniosła 158 068 egz. W porównaniu do listopada 2015 roku była ona niższa o 23,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 19,12 proc. i średni wynik na poziomie 134 120 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 18,87 proc. do 73 189 egz.
Kolejną pozycję zajął „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 28,33 proc. do 59 472 egz.
Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 43 785 egz., która zanotowała wzrost wynoszący 1,67 proc. - jedyny w zestawieniu.
ZKDP |
listopad |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Party Życie Gwiazd |
237 242 |
158 135 |
158 068 |
297 458 |
206 136 |
206 069 |
-23,29% |
Show |
236 951 |
134 120 |
134 120 |
271 625 |
165 829 |
165 829 |
-19,12% |
Viva |
118 438 |
83 288 |
73 189 |
149 534 |
90 216 |
90 216 |
-18,87% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
103 299 |
74 915 |
59 472 |
143 380 |
98 650 |
82 984 |
-28,33% |
Gala |
98 030 |
44 055 |
43 785 |
114 204 |
43 334 |
43 064 |
1,67% |
W listopadzie 2016 roku w porównaniu do października 2016 roku również prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najbardziej straciła „Gala” - było to 53,66 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 0,87 proc., odnotowało „Party”.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
październik |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Party Życie Gwiazd |
237 242 |
158 135 |
158 068 |
243 033 |
156 774 |
156 707 |
0,87% |
Show |
236 951 |
134 120 |
134 120 |
244 961 |
158 404 |
158 254 |
-15,25% |
Viva |
118 438 |
83 288 |
73 189 |
121 089 |
86 847 |
75 236 |
-2,72% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
103 299 |
74 915 |
59 472 |
109 314 |
81 147 |
65 662 |
-9,43% |
Gala |
98 030 |
44 055 |
43 785 |
173 681 |
94 755 |
94 485 |
-53,66% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)