„Sprawdź, czy nie przepłacasz” - zachęca w reklamach Liberty Direct (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych i mieszkaniowych w Liberty Direct. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami EasyHell Productions i Havas Media.
- Celem kampanii jest przekonanie kierowców, że warto szukać lepszej oferty ubezpieczeniowej w Liberty Direct. Dodatkowo zwracamy uwagę, że poza autem, klienci mogą również korzystnie ubezpieczyć w naszej firmie mieszkanie - opisuje Sylwia Zdulska, kierownik działu marketingu w Liberty Direct.
Reklamy informują, że oferta ubezpieczyciela jest dostępna w jego serwisie internetowym, u agentów oraz poprzez infolinię telefoniczną.
Kampania jest oparta na 15- i 30-sekundowych spotach pokazujących rodzinną rozmowę o ubezpieczeniach. Reklamy są emitowane w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie i kanałach tematycznych.
Kreację kampanii we własnym zakresie przygotowało Liberty Direct. Spoty wyprodukowano we współpracy z domem produkcyjnym EasyHell Productions, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: „Sprawdź, czy nie przepłacasz” - zachęca w reklamach Liberty Direct (wideo)