'Sposób na każdą kobiecą zachciankę'
Nowa kampania reklamowa Beko z reklamą telewizyjną i 5 letnią gwarancją na wybrane produkty .
– Sprzętom AGD nie poświęcamy zwykle zbyt wiele uwagi. Mają po prostu działać bezawaryjnie przez wiele lat i pasować swoim designem do wnętrz naszych domów. Obie te cechy podkreśla nowa kampania reklamowa sprzętu AGD marki Beko. Pokazuje on jednak coś jeszcze – to, że niezawodna lodówka to sprzęt, dzięki któremu spełnić się może każda nasza zachcianka – zwłaszcza jeśli jest się kobietą w ciąży, czytamy w komunikacie prasowym.
Wczoraj w telewizji ruszyła nowa kampania reklamowa marki Beko. Firma zdecydowała
się na opracowanie nowej reklamy, którą zobaczyć będzie można w następujących stacjach: Polsat, Polsat Sport Extra, TV4, TVN, TVN7, Puls, Tele5 i ATMedia. Reklama w żartobliwy sposób pokazuje mężczyznę, który w ciągu nocy kilkakrotnie „odwiedza” lodówkę, by wyjąć z niej nietypowe, jak na porę dnia produkty: lody, sałatkę i korniszony. Dopiero w ostatniej sekwencji przekonujemy się, że zaspakajał on w ten sposób nie swój apetyt, a zachcianki swojej spodziewającej się dziecka żony.
30- i 10 –sekundowe adaptacje spotu opracowanego na rynki międzynarodowe przez TBWA Istanbul przygotowało TBWA Warszawa. Zakupem mediów zajął się dom mediowyMedia Direction OMD. Kampanie wspierają także działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.
Czas trwania kampanii to 03.07 2006 - 06.08.2006.
Dołącz do dyskusji: 'Sposób na każdą kobiecą zachciankę'