Śpiewająca kampania Intermarche (wideo)
Startuje wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa supermarketów Intermarché. Akcję przygotowały firmy Opus B, Plankton i Starcom.
Ruszająca właśnie kampania Intermarché podkreśla, że supermarkety tej sieci we własnym zakresie zajmują się rozbiorem i wędzeniem mięsa oraz wypiekiem pieczywa. Przekaz podkreśla, że sklepy te oferują duży wybór świeżych owoców i warzyw oraz wiele innych tanich produktów. Jednocześnie akcja promuje nowe logo Intermaché, a 15-sekundowe spoty reklamują konkretne produkty dostępne w tych supermarketach.
Kampania obejmuje telewizję (wszystkie największe kanały), radio (RMF FM i rozgłośnie lokalne), internet (Onet.pl i serwisy MojeMiasto) oraz outdoor (billboardy). Za kreację odpowiadała agencja reklamowa Opus B, za postprodukcję – agencja Plankton, a za zakup mediów – dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Śpiewająca kampania Intermarche (wideo)