Były dziennikarz i żołnierz zawodowy stworzyli agencję "z survivalowym zacięciem"
Właśnie swoją działalność zainaugurowała agencja SpecCamp. Współtworzą ją Łukasz Kamiński, były żołnierz zawodowy, oficer rezerwy Wojska Polskiego oraz Tomasz Kamyk, były dziennikarz i założyciel agencji Warsaw Public Relations.
SpecCamp oferuje programy dostosowane do wymagań i możliwości klientów. W ofercie stałej znajdują się programy dla grup zorganizowanych oraz dla klientów indywidualnych. Firma oferuje podstawowe i zaawansowane kursy survivalu, imprezy integracyjne, teambuildingowe, a także zaawansowane szkolenie SERE.
- Stała oferta to background, który określa trzon naszej działalności. Jednak to my dostosowujemy się do wymagań klienta, a nie odwrotnie. Dlatego oferta dla grup zorganizowanych praktycznie każdorazowo jest krojona pod potrzeby każdego klienta. Choć naszą bazą jest Dolny Śląsk i Góry Sowie, to jesteśmy w stanie przeprowadzić szkolenie w lasach na terenie całego kraju – wyjaśnia Łukasz Kamiński, założyciel SpecCamp.
Wszystkie programy realizowane są w oparciu o doświadczonych instruktorów, którzy swojej wiedzy i umiejętności dowiedli w najbardziej ekstremalnych warunkach – biorąc udział w misjach pokojowych podczas konfliktów zbrojnych.
W ramach oferty indywidualnej SpecCamp oferuje programy skierowane np. dla ojców i synów, a także dla grup przyjaciół. Programy indywidualne będą pojawiały się systematycznie w kalendarzu na stronie peccamp.pl.
SpecCamp dysponuje zarówno własnym sprzętem i infrastrukturą (drony, kompasy, hamaki itp.), ale współpracuje także z zewnętrznymi podmiotami w zakresie zakwaterowania uczestników czy dodatkowych atrakcji (strzelnica, sauna itp.).
Łukasz Kamiński odpowiada w firmie za cześć merytoryczną, Tomasz Kamyk za wizerunek i promocję.
Tomasz Kamyk od lat związany jest z branżą PR. W 2012 roku założył firmę Warsaw Public Relations. Wcześniej związany był z agencją Sugar & Spice PR.
SpecCamp promuje się w mediach społecznościowych, wykorzystuje także narzędzia marketingu bezpośredniego (B2B) oraz marketing internetowy.
Dołącz do dyskusji: Były dziennikarz i żołnierz zawodowy stworzyli agencję "z survivalowym zacięciem"
Dokładnie tak. Reklama udająca informację prasową.