W sklepach Spar „Klient nasz pan"
Sieć sklepów spożywczych Spar rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Klient nasz pan".
Celem kampanii jest promowanie sklepów Spar nastawionych na jak najlepsze doznania zakupowe klienta.
Działania reklamowe obejmują sponsoring programów w TVP i TVN, billboardy, zabawną akcję z udziałem klientów na portalu Facebook, a także monitory, plakaty i gazetki promocyjne w sklepach. Kampania trwa od początku października do końca listopada 2021 roku.
Spar promuje markę własną
Elementem kampanii jest także promocja marki własnej SPAR N°1 Value.
- Naszym celem jest wzmocnienie wizerunku marki SPAR, która zapewnia pozytywne wrażenia zakupowe i dla której klient jest zawsze na pierwszym miejscu. Zwracamy też uwagę na ogromną rolę polskich przedsiębiorców, partnerów SPAR oraz wszystkich pracowników sklepów SPAR. Pokazujemy nasze największe atuty czyli świeżość i szeroki wybór zgodnie z hasłem „świeżość i wybór gwarantowane - mówi Trevor Blunden, dyrektor handlowy w Wasz Sklep Spar.
Spar z akcją lojalnościową
Sieć SPAR prowadzi także ogólnopolską akcją lojalnościową. Klienci sklepów SPAR będą mogli za zebrane znaczki odebrać rabat aż do 78% na produkty premium marki vivo od Villeroy&Boch Group. W skład zastawy wchodzą klasyczne talerze oraz eleganckie i ponadczasowe sztućce ze stali nierdzewnej. Akcja jest dostępna wyłącznie w sieci SPAR i potrwa do 12 października, a wydawanie nagród do 19 października 2021 roku. Klienci mogą kupić dowolną liczbę produktów w ramach promocji, aby skompletować całą zastawę stołową vivo.
Spar nie podaje, z jakimi agencjami współpracował przy przygotowaniu kampanii.
Dołącz do dyskusji: W sklepach Spar „Klient nasz pan"