Sony w sieci
Wdrożone przez AMG.net oprogramowanie ATG e-commerce Suite umożliwiło firmie Sony Poland zaprezentowanie pełnej oferty produktów i usług, łączących funkcjonalność systemu e-commerce i budowanie społeczności użytkowników serwisu wokół produktów i marki Sony.
Etap wdrożenia rozwiązania został poprzedzony szczegółową analizą przeprowadzoną przez AMG.net w oparciu o plany, koncepcje i wymagania stawiane przez Sony Poland. W jej wyniku powstał projekt funkcjonalny i technologiczny obydwu portali - www.sony.com.pl oraz www.sonystyle.pl.
Całość rozwiązania jest zasilana w informacje dzięki zainstalowanemu systemowi redakcyjnemu, który umożliwia także agregowanie treści nadsyłanych on-line przez użytkowników portalu. Wdrożona część redakcyjna zapewnia pracownikom Sony: dodawanie, modyfikację oraz publikację artykułów, nowości, plików, nadesłanych dzieł, FAQ, zarządzanie wątkami forum dyskusyjnych i chat'em. Dodatkowym atutem systemu redakcyjnego jest mechanizm workflow, wspierający wspólną pracę wielu autorów i redaktorów nad tworzonymi informacjami, umożliwiający również wieloetapową akceptację tworzonych treści oraz ich publikację w czasie rzeczywistym. Mechanizm zarządzania katalogiem produktów oferuje niezależny dostęp dla poszczególnych właścicieli biznesowych, umożliwia definiowanie produktów, przypisania do kanałów sprzedaży, określenia dat wejścia w życie zapowiedzi, nowości i promocji.
Zawartość portali wraz z aplikacjami dodatkowymi jest adresowana do wielu grup użytkowników - anonimowych, zarejestrowanych, klientów VIP, dziennikarzy, pracowników autoryzowanych sieci sprzedaży i autoryzowanych stacji serwisowych. Zarejestrowani użytkownicy mają możliwość definiowania swoich zainteresowań, co gwarantuje odpowiednie sprofilowanie treści dostępnych w portalu, jak również - otrzymywanych w formie spersonalizowanych listów dostarczanych drogą elektroniczną.
Rozwiązanie wdrożone przez AMG.net to nowoczesne narzędzie komunikacji z klientami firmy Sony, gdzie w pełni zostały wykorzystane możliwości platformy ATG e-commerce. Podstawowe korzyści dla firmy Sony Poland to przede wszystkim: zintegrowanie wizerunku firmy, wsparcie sprzedaży tradycyjnej i budowa nowoczesnych relacji z klientami firmy. Dzięki zastosowanej platformie eCRM relacje te rozwijane są poprzez wdrożenie programu lojalnościowego dla konsumentów oraz właściwe kierowanie treści do poszczególnych grup klientów i partnerów handlowych w portalu Sony .
Dołącz do dyskusji: Sony w sieci