Słaba obsługa klienta u operatorów telekomunikacyjnych
Większość amerykańskich operatorów telekomunikacyjnych nie zapewnia szerokiego zakresu usług związanych z internetową obsługą swoich klientów.
Jak informuje serwis TechWeb, powołując się na badanie firmy Brulant, 69 procent serwisów internetowych operatorów nie oferuje możliwości zalogowania się do konta swoim klientom. Firma analizowała m.in. witryny takich operatorów jak Qwest, Sprint, Verizon, T-Mobile, MCI, Vonage, Skype, Windstream i SunCom.
W 40 procentach takich serwisów nie ma możliwości przeszukiwania strony, a tylko 30 procent oferuje dział z pomocą dla użytkowników. Żadna z przebadanych przez firmę Brulant stron operatorów nie zapewnia użytkownikom informacji o bezpieczeństwie na temat ich kont.
Z badania wynika, że najlepiej pod względem internetowej obsługi klienta prezentują się Sprint i Vonage. Najsłabiej wypadły MCI i Skype.
źródło: TechWeb
Dołącz do dyskusji: Słaba obsługa klienta u operatorów telekomunikacyjnych