“It’s Time! It’s SkyShowtime”. Kampania serwisu potrwa kilka tygodni
Od 14 lutego serwis streamingowy SkyShowtime dostępny jest na kolejnych ośmiu europejskich rynkach, w tym w Polsce. Wprowadzeniu platformy do naszego kraju towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa pod hasłem „It’s Time! It’s SkyShowtime”, która potrwa kilka tygodni.
Celem akcji jest budowanie świadomości marki, zakomunikowanie promocji cenowej towarzyszącej premierze serwisu, jak również podkreślenie bogatej oferty programowej, na którą składają się filmy i seriale z pochodzące z takich kultowych hollywoodzkich studiów i od takich dostawców jak Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios i Peacock.
- W Polsce do kampanii wyselekcjonowane zostały media, dzięki którym moment premiery serwisu uzyska ogólnokrajowy zasięg i pozwoli dotrzeć z komunikacją o bogatej bibliotece platformy do jak najszerszego grona użytkowników - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe SkyShowtime.
Duża część kampanii SkyShowtime opiera się na reklamie outdoorowej - zarówno standardowej (billboardy i citylighty w ośmiu największych miastach w Polsce), jak i niestandardowej (murale i oklejenie tramwajów w największych miastach w Polsce, w Warszawie wykorzystanie także siatek wielkoformatowych). W kampanii znalazły się również elementy reklamy digitalowej z wykorzystaniem ekranów przy centrach handlowych w całej Polsce oraz ekranów w przejściu podziemnym na stacji metra Świętokrzyska.
W kampanii wykorzystywany jest także spot reklamowy emitowany w kanałach trzech największych grup telewizyjnych w Polsce (Telewizja Polsat, TVN Warner Bros. Discovery i Telewizja Polska), a także w największych sieciach kinowych (Helios, Multikino i Cinema City) oraz stacjach radiowych, wybranych portalach horyzontalnych (WP, Onet) i tematycznych, jak również w mediach społecznościowych.
Kampania potrwa kilka tygodni. Przygotowana została przez wewnętrzny dział kreatywny SkyShowtime we współpracy wykonawczej z agencjami Blacklist oraz Men in Green. Za zakup oraz planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mets.
SkyShowtime kosztuje 24,99 zł miesięcznie, ale na start przygotowano promocję, która pozwala na dostęp do serwisu za połowę ceny (aż do czasu anulowania subskrypcji).
Dołącz do dyskusji: “It’s Time! It’s SkyShowtime”. Kampania serwisu potrwa kilka tygodni