Nowy sezon „Wiedźmina” ze świetną oglądalnością na Netfliksie
Trzeci sezon „Wiedźmina” trafił na pierwsze miejsce serialowego Top 10 Netfliksa po kilku dniach od premiery. Z kolei, „Extraction 2” wciąż jest numerem jeden na anglojęzycznej liście filmów Netfliksa w tygodniu od 26 czerwca do 2 lipca, czyli trzeci tydzień z rzędu na szczycie, z 17,5 milionami wyświetleń.
Trzeci sezon „Wiedźmina” zajął pierwsze miejsce na anglojęzycznej liście Top 10 seriali z 15,2 milionami wyświetleń. Fani wrócili także do pierwszego sezonu, co dało wynik 2,2 milionów wyświetleń w minionym tygodniu. Okazuje się, że mimo krytycznych recenzji, widzowie chcą wciąż oglądać serial z Henrym Cavillem. Informacje o najnowszym sezonie znajdziecie tutaj.
Seriale
Szósty sezon „Black Mirror” spadł na drugie miejsce z 5,4 mln wyświetleń, sezon trzeci „Catching Killers” uplasował się na trzecim miejscu z 4,1 mln wyświetleń, a „Glamorous” zajęło czwarte miejsce z 3,5 mln widzów. Naszą recenzję „Glamorous” znajdziecie tutaj.
Filmy
Do tej pory hit z Chrisem Hemsworthem ma 102,5 mln wyświetleń. Pierwsza część „Extraction” również utrzymała się na liście przez trzeci tydzień z 6 milionami wyświetleń. „Moda na miłość”, oparta na powieści Tii Williams, z Gabrielle Union i Keithem Powersem w rolach głównych, osiągnęła drugie miejsce z 11 milionami widzów.
„Matka” z Jennifer Lopez w roli głównej znalazła się ponownie na liście najpopularniejszych filmów na dziesiątym miejscu (obecnie Netflix liczy oglądalność przez 91, a nie 28 dni jak dotychczas) z 128,7 mln wyświetleń od premiery 12 maja. Nowością na liście jest thriller psychologiczny „Run Rabbit Run” (8,4 mln wyświetleń) z Sarah Snook w roli głównej oraz doceniony przez krytyków film animowany „Nimona” (3,2 mln wyświetleń), oparty na komiksie internetowym i powieści graficznej ND Stevensona.
Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.
W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.
Dołącz do dyskusji: Nowy sezon „Wiedźmina” ze świetną oglądalnością na Netfliksie