Serce i Rozum z opalenizną reklamują Orange Open (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange Open z udziałem Serca i Rozumu. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Human Ark i MEC.
Nowa reklama Orange Open podkreśla, że w ramach tej taryfy - obejmującej dwie lub trzy usługi wybierane przez klientów spośród telefonii stacjonarnej i komórkowej, Neostrady, telewizji i internetu mobilnego - można zaoszczędzić do 30 zł miesięcznie (przy połączeniu Neostrady, internetu mobilnego i telefonii komórkowej).
W spocie Serce i Rozum kupują od domokrążcy krem opalający, który gwarantuje „strzaskanie na heban”. Poprzednia reklama pokazywała, jak bohaterowie kupują od tego sprzedawcy wędkę bez haczyków (zobacz to).
Obecna kampania obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN, Polsatu, Atmediów i Discovery, Orange Sport) oraz internet (YouTube i Facebook). Kreację reklam przygotowała agencja Publicis, spot wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją zajęła się firma Human Ark. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum z opalenizną reklamują Orange Open (wideo)