Serce i Rozum spierają się z Renią i Pieszczochem o Samsung Smart TV w reklamach FunPacka w Orange (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange z Sercem i Rozumem reklamowana jest oferta FunPacka z telewizorem Samsung Smart TV dostępnym za złotówkę. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Film Delikatesy, Human Ark, Genetix i MEC.
Nowa reklama FunPacka w Orange pokazuje, jak Serce i Rozum ostro dyskutują z Renią i Pieszczochem, gdzie postawić 40-calowy telewizor Samsung Smart TV.
Telewizor ten jest dostępny w FunPacku za złotówkę w ramach promocji wprowadzonej w połowie listopada (zobacz szczegóły).
W poprzedniej bożonarodzeniowej reklamie Orange z Sercem i Rozumem promowana była wspólna promocja FunPacka i nc+ (więcej na ten temat).
Obecna odsłona kampanii jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz radia (RMF Maxxx, Radio ZET, Trójka, stacje z pakietu Drapacz Chmur).
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland. Spot telewizyjny wyreżyserowali Wojciech Wawszczyk i Kamil Polak, wyprodukował dom produkcyjny Film Delikatesy, postprodukcją obrazu zajęło się studio Human Ark, a postprodukcją dźwięku - studio Genetix. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum spierają się z Renią i Pieszczochem o Samsung Smart TV w reklamach FunPacka w Orange (wideo)