Sephora strategicznym partnerem Zalando
Sieć perfumerii Sephora zostaje strategicznym partnerem platformy e-commerce Zalando w kategorii kosmetyków premium.
W ramach podjętej współpracy, Sephora udostępni na platformie Zalando asortyment kilku tysięcy atrakcyjnych produktów ponad 300 ekskluzywnych marek, poszerzając ofertę kosmetyczną dla milionów użytkowników Zalando.
Współpraca rozpocznie się na rynku niemieckim w czwartym kwartale 2021 r. i będzie rozszerzana od 2022 r. na inne rynki, na których obecne jest Zalando.
Zalando sprzedaje także kosmetyki
- Rozwój kategorii Beauty to dla nas ogromna szansa, ponieważ rynek kosmetyków online w Europie ma wciąż znaczny potencjał wzrostu. Jako platforma modowo-lifestylowa, chcemy inspirować klientów Zalando i umożliwić im wybór spośród szerokiej gamy produktów modowych i kosmetyków w jednym miejscu. Jednocześnie udostępniamy naszym partnerom platformę wspierającą ich w osiągnięciu sukcesu w sprzedaży online. Współpraca z Sephora, miejscem pierwszego wyboru dla osób ceniących wyjątkowe kosmetyki, poszerzy ofertę produktów w kategorii Beauty dostępnych dla naszych klientów i umożliwi im kupowanie najbardziej pożądanych i ekskluzywnych marek kosmetycznych, ciesząc się przy tym doświadczeniem zakupowym i wygodą, jaką zapewnia Zalando - komentuje David Schneider, Co-CEO Zalando.
Sephora działa w 35 krajach, prowadzi 2000 sklepów na całym świecie, w tym w ponad 1000 w Europie.
W ofercie uruchomionej w 2018 roku kategorii Zalando Beauty są kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne kilkuset marek, takich jak L'Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda.
Dołącz do dyskusji: Sephora strategicznym partnerem Zalando