Sebidin w reklamie „wygrywa bitwę pod Grunwaldem o gardło” (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu przeciw infekcjom gardła Sebidin (produkowango przez Omega Pharma) prowadzona pod hasłem „Wygrywa bitwę o gardło”. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Lemon, Xantus i Zenith Optimedia.
Animowany spot Sebidinu pokazuje - m.in. poprzez nawiązania do bitwy pod Grunwaldem - batalię pastylek tego preparatu z bakteriami atakującymi gardło. W finale, zgodnie z hasłem kampanii, „Sebidin wygrywa bitwę o gardło”.
Reklama informuje, że preparat zapewnia podwójne działanie: zawarta w nim chlorheksydyna zabija bakterie, a witamina C wspomaga regenerację gardła.
Spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych Grupy TVN.
Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, która zdobyła to zlecenie w przetargu (nie podano, które inne agencje brały w nim udział). Produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Kubę Michalczuka - zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją - studio Xantus.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia.
Dołącz do dyskusji: Sebidin w reklamie „wygrywa bitwę pod Grunwaldem o gardło” (wideo)