Samsung zaczął akcję edukacyjną #iwieszjak o telewizorach SUHD Smart TV
Agencja Leo Burnett Warsaw na zlecenie Samsung Electronics Polska przygotowała program edukacyjny #iwieszjak. W krótkich filmowych odcinkach para bohaterów w przystępny i zabawny sposób tłumaczy funkcjonowanie różnych technologii wykorzystanych w telewizorach Samsung SUHD Smart TV oraz sprzęcie audio.
Materiały wideo odpowiadają za 70 proc. ruchu internetowego. Według prognoz Cisco, do 2020 roku ten odsetek wzrośnie do 82 proc. Jak wynika z raportu, internauci „głosują uwagą” – najlepiej odbieraną formą treści jest w tej chwili wideo w internecie i jest to trwały trend, który będzie jedynie się rozwijał. Świadczą o tym sukcesy takich platform jak YouTube czy Snapchat. Wideo jest również świetnym narzędziem edukacyjnym. Dlatego też Samsung postawił na taką formułę tworząc swój własny program edukacyjny #iwieszjak.
W kolejnych odcinkach programu #iwieszjak w przystępny i zabawny sposób dwójka bohaterów – Karolina i Jędrzej – będzie tłumaczyć m. in. jakie są różnice między rozdzielczością Full HD a Ultra HD (4K), jakie są przewagi zakrzywionego ekranu nad płaskim, czym jest technologia kropki kwantowej Quantum Dot, jakie możliwości oferuje Smart TV oparta na systemie Tizen czy czym jest HDR – technologia zapewniająca to, że wyświetlany obraz będzie pełen szczegółów nawet w najjaśniejszych i najciemniejszych fragmentach obrazu. W testach pomagają też zaproszeni goście, zwierzęta lub nawet członkowie ekipy.
Premierowe odcinki #iwieszjak dostępne są na stronie iwieszjak.samsung.pl oraz na kanale Samsung Polska w serwisie YouTube.
Dołącz do dyskusji: Samsung zaczął akcję edukacyjną #iwieszjak o telewizorach SUHD Smart TV